Rozdział IV
Warunki dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną
ZAŁOŻENIE KONTA W SKLEPIE INTERNETOWYM
- W ramach świadczonych usług drogą elektroniczną Usługobiorcy mają możliwość założenia konta, które umożliwia składanie zamówień.
- Aby dokonać rejestracji można skorzystać z dwóch opcji: w procesie składania zamówienia oraz bezpośrednio ze strony głównej klikając „Załóż konto”
- Po kliknięciu zakładki „załóż konto”, o której mowa w pkt. 2, system wyświetla formularz rejestracyjny, w którym należy podać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon, hasło dla założonego konta (min. 6 znaków) oraz adres korespondencyjny/dostawy.
- Formularz, o którym mowa w pkt 3 , zawiera także odpowiednio checkbox z informacjami o:
– zapoznaniu się Usługobiorcy z aktualnym regulaminem e-usług (regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną) wraz z linkiem do jego treści,
– wyrażeniu zgody na przetwarzanie adresu e-mail dla celów subskrypcji newslettera (pole nieobowiązkowe).
- Po kliknięciu zakładki „Załóż konto” na adres e-mail Usługobiorcy, podany w procesie rejestracji, zostaje przesłana informacja e-mail o zakończonym procesie rejestracyjnym i założeniu konta.
- Założenie konta możliwe jest także w procesie składania zamówienia po kliknięciu na zdjęcie produktu.
- Po wybraniu produktu Usługobiorca rozpoczyna proces składania zamówienia, a także rejestracji jako nowego użytkownika, klikając na liczbę towaru a następnie checkbox „do koszyka”.
- Po wykonaniu czynności, o której mowa w pkt. 7, system wyświetla informację o możliwości kontynuacji zakupów lub przejściu do realizacji zamówienia.
- Aby kontynuować proces rejestracji należy kliknąć ikonę „Złóż zamówienie”.
- Po wykonaniu czynności o której mowa w pkt 5, należy kliknąć chceckox „Zamawiam”, który przekierowuje do trzech sposobów złożenia zamówienia: – z możliwością utworzenia konta (ikona ZAŁÓŻ KONTO),
– za pomocą utworzonego konta (logowanie dla zarejestrowanych),
– bez konieczności rejestracji i utworzenia konta
- Rejestracja nowego użytkownika rozpoczyna się z momentem wyboru ikony ZAŁÓŻ KONTO.
- Po wykonaniu czynności, o której mowa w pkt. 7, należy wypełnić pola formularza rejestracyjnego wskazującego następujące dane:
- Imię i nazwisko,
- e-mail,
- hasło,
- adres korespondencyjny/dostawy,
- numer telefonu
- Formularz rejestracyjny, o którym mowa w pkt. 7, zawiera także dwa pola w postaci checkboxa:
- pierwszy z informacją o obowiązującym na chwilę zakładania konta regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną z wersją do odczytu,
- kolejny z możliwością zapisania się do listy subskrybentów newslettera.
- Po wypełnieniu danych, a następnie kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” na adres email Usługobiorcy zostaje przesłana informacja uwierzytelniająca o rejestracji i założeniu konta z podaniem utworzonego loginu.
- W kolejnych etapach logowania na stronie sklepu internetowego należy wpisać we właściwych polach podany w procesie rejestracji adres e-mail oraz indywidualnie utworzone hasło.
- Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającą na prowadzeniu Konta w sklepie internetowym , która jest umową bezterminową o charakterze ciągłym.
- Usługobiorca może wypowiedzieć umowę, o której mowa w pkt.1, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail Usługodawcy, bądź korespondencyjnie.
- Umowa wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu przez Usługobiorcę.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną, ze skutkiem natychmiastowym w przypadku dostarczania przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY W TRYBIE ONLINE
Elektroniczny formularz zamówienia
- Procedura związana z zawarciem umowy sprzedaży w trybie online rozpoczyna się w momencie wybrania przez Usługobiorcę interesującego go produktu, a następnie kliknięciu na jego zdjęcie.
- Po wybraniu produktu Usługobiorca określa ilość zamawianego towaru, którego zakup potwierdza przyciskiem „do koszyka”.
- Po wykonaniu czynności, o której mowa w pkt. 2 należy kliknąć przycisk „złóż zamówienie”, który przekierowuje do dwóch sposobów złożenia zamówienia:
- z możliwością utworzenia konta (ikonka „ZAŁÓŻ KONTO”),
- za pomocą utworzonego konta („ logowanie dla zarejestrowanych”)
- bez konieczności rejestracji i utworzenia konta,
- Wybór opcji formularza zamówienia powoduje wyświetlenie się na monitorze pól z koniecznością ich uzupełnienia o wymagane dane osobowe opisane w pkt 12 lit. A
- W elektronicznym formularzu zamówienia istnieje możliwość naniesienia uwag w zakresie składanego zamówienia, w odpowiednio w tym celu oznaczonym polu z dogodną edycją tekstu.
- Po wypełnieniu danych, aby móc kontynuować zamówienie należy kliknąć przycisk „zamawiam”. System wyświetla zestawienie podanych danych osobowych.
- W kolejnych etapach Usługobiorca dokonuje wyboru sposobu dostawy a także formy płatności za zamówione towary. Dostępne formy dostawy zamówionych towarów znajdują się w zakładce „Koszty dostawy” w domenie sklep.amberdust.pl oraz w koszyku Usługobiorcy po dodaniu do niego produktu; po dodaniu produktów do koszyka ukażą się w nim również formy płatności.
- Proces składania zamówienia, po jego podsumowaniu (określenie towaru, cena, koszty dostawy), finalizuje kliknięcie na checkbox „Potwierdzam zakup”
- Na podany w elektronicznym formularzu zamówienia adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji ze wszystkimi jego składnikami oraz informacją o prawie do odstąpienia od umowy.
Aktywna poczta e-mail
- Zamówienia można dokonać także poprzez przesłanie bezpośrednio na adres e-mail
Usługodawcy treści oferty z następującymi danymi:
- podanie towaru, w tym określenie jego gatunku a także zamawianej ilości,
- cenie za wskazany towar,
- dokonanym wyborze związanym z formą zapłaty za produkt oraz sposobem jego dostawy (zgodnie z udostępnionymi w tym zakresie wariantami opisanymi na stronie internetowej oraz regulaminach)
- dane osobowe (Imię i nazwisko, adres elektroniczny e-mail, numer telefonu, adres dostawy)
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie złożonego zamówienia, przesyłając na adres e-mail usługobiorcy informację o przyjęciu zamówienia do realizacji.
- Wiadomość e-mail, o której mowa w pkt. 2 zawiera informacje o numerze zamówienia oraz istotnych jego składnikach, na które składają się: zestawienie towaru/ów ze wskazaniem ich nazw, ceny, danych Klienta, wybranego sposobu płatności i dostawy oraz pouczenie o prawie odstąpienia od umowy.
SUBSKRYPCJA BIULETYNU NEWSLETTER
(elektroniczny biuletyn informacyjny o nowościach i promocjach związanych ze sprzedażą prezentowanych towarów na stronie internetowej Usługodawcy)
1. Subskrypcja newslettera, jako informacji o produktach, promocjach, konkursach organizowanych przez Usługodawcę w ramach prowadzonego sklepu internetowego, odbywa się w trakcie procesu rejestracji oraz składania zamówienia, poprzez kliknięcie checkboxa zawierającego następującą treść:
„Chcę otrzymywać informacje o promocjach i nowościach sklepu internetowego www.amberdust.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail przez Usługodawcę dla celów związanych z usługą subskrypcji Newslettera”,
– poprzez wypełnienie na stronie głównej pola z adresem e-mail,
2. Na podany adres elektroniczny Usługobiorcy zostaje przesłany e-mail z linkiem aktywacyjnym o następującej treści:
“Ze strony naszego sklepu internetowego została wysłana prośba dodania tego adresu e-mail do listy newslettera, aby to potwierdzić prosimy kliknąć na poniższy link:
Kliknij tutaj, aby potwierdzić subskrypcję do naszej listy
Z prenumeraty naszego newslettera możesz zrezygnować w każdym czasie. Pamiętaj, że masz prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawienia. Zgoda na subskrypcję może zostać w każdym czasie odwołana, co skutkować będzie usunięciem twojego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej usługi newsletter.
Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość przez pomyłkę po prostu ją usuń. Nie będziesz zapisany do listy dystrybucyjnej newsletter jeżeli nie klikniesz w link potwierdzający.”
3. Odwołanie zgody na przetwarzanie adresu e-mail Usługobiorcy dla celów subskrypcji newslettera możliwe jest w każdym czasie.
4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 3, może zostać przesłane w każdej dowolnej formie, bądź przy użyciu nieelektronicznego wzoru formularza w zakresie odwołania zgody, którego wzór udostępniony został w dokumencie polityka prywatności.
5. Rezygnacja z biuletynu informacyjnego newsletter możliwa jest również poprzez kliknięcie na link anulujący subskrypcję, a znajdujący się w stopce każdego newslettera.